ارسال خبرنامه هوشمند

 

یکی از ویژگی های منحصر بفرد Inbox.ir است که به صورت همزمان هر دو نوع ارسال ایمیل مارکتینگ و خبرنامه را در یک سامانه برای کاربران خود فراهم آورده است. دو تفاوت اصلی ارسال خبرنامه با ایمیل مارکتینگ در این است که در ارسال خبرنامه هزینه ها به صورت ماهانه و بر اساس تعداد مخاطبین محسوب می گردد در نتیجه در صورتی که مخاطبین شما در ارسال های متعدد ثابت باشند (مثلاً تمایل به ارسال ایمیل به اعضای سایت یا مشتریان مجموعه خود دارید و تنها هر ماه افرادی لغو اشتراک دارند و یا افراد جدیدی به عضویت مجموعه شما در می آیند) با پرداخت هزینه ماهانه ثابت می توانید در طول یک ماه چندین بار به تمام این افراد ارسال ایمیل داشته باشید اما در ارسال ایمیل مارکتینگ فارغ از بحث زمان یا تکراری بودن و نبودن مخاطبین، در هر ارسال باید مجدداً به تعداد ارسال ایمیل مدنظر شارژ ارسال ایمیل خریداری گردد. و تفاوت دیگر این است که در ارسال خبرنامه شما می توانید مخاطبین خود را مدیریت نمایید، بدینصورت که در انتهای هر ایمیل به کاربران اجازه داده می شود که در صورتی که تمایل به دریافت ایمیل های ارسال شده ندارند، اشتراک خبرنامه خود را لغو نمایند و در نتیجه شما می توانید به صورت منظم و مدیریت شده ارتباط مستمر خود را با کاربران مدیریت و حفظ نمایید.

اما Inbox.ir با ایده پردازی و پیاده سازی امکان ارسال خبرنامه هوشمند برای اولین بار در کشور این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید خبرنامه های خود را برای هر کاربر سایت یا مجموعه خود به صورت جداگانه پیاده سازی نمایید. در اکثر سایت های قدرتمند خارجی پس از ثبت نام در سایت، به صورت منظم ایمیل هایی دریافت می کنید که در روزهای اول با مقدمات آشنایی شما با آن مجموعه آغاز و به تدریج به صورت منظم مسیری را ادامه می دهد. ممکن است برای شما این سوال پیش آمده باشد که آیا واقعاً فردی در آن مجموعه مسئول ارسال منظم این ایمیل ها و ارتباط مستقیم با بنده است که چنین منظم و حساب شده چنین فرآیندی با هر یک از مخاطبین پیاده سازی می شود؛ در اینصورت ممکن است که در مجموعه مدنظر واقعاً فردی مسئول پیگیری مخاطبین باشد اما مطمئناً تمام این ایمیل ها به صورت انفرادی و شخصی برای هر فرد ارسال نمی شود و سیستمی خودکار و مدیریت شده برای این موضوع و اتوماسیون آن تعبیه گردیده است. و یا به طور مثال ممکن است در ذهن داشته باشید سیری برای آشنایی مخاطبین خود با مجموعه، دوره ای آموزشی یا مسیر مشخصی از مقالات سایت خود، گزیده ای از سرفصل ها و… کتاب خود یا حتی راهنمایی کار با سایت و نرم افزار خود را مانند همان ایمیل هایی که دریافت نموده اید برای مخاطبین خود ارسال نمایید، در این صورت راهکار مورد نیاز شما خبرنامه هوشمند  می باشد.

با استفاده از این امکان می توانید فرآیندی از محتویات و مفاهیم مدنظر را در ایمیل های متعدد طراحی و تعریف نمایید و سپس تنظیم نمایید که هر ایمیل در چه زمانی پس از عضویت کاربر در مجموعه شما یا افزوده شدن در سامانه ایمیل شما برای آن ها ارسال گردد، در نتیجه با استفاده از وب سرویس سامانه و یا هر روش مدنظر دیگر می توانید کاربران جدید خود را هنگام عضویت در سایت یا سامانه خود به مخاطبین خبرنامه در Inbox.ir اضافه نمایید و سامانه به صورت هوشمند ارسال های مدنظر را در روز های تعیین شده ارسال خواهد نمود. مزیت این نوع ارسال این خواهد بود که خبرنامه شما در روز های تعیین شده برای هر فرد تکرار خواهد شد و افراد هنگام عضویت در سایت شما مشابه حالت سنتی ایمیل های قبلی و اولیه خبرنامه را از دست نخواهند داد و شما می توانید در روز های مشخص مثلاً روزهای اول، دوم، سوم، هفتم و… آشنایی مخاطبین با مجموعه خود، مطالب مدنظر را برای هر کاربر به صورت مجزا ارسال نمایید.

  • ویژگی پلن های خبرنامه :

 

  • امکان ترکیب کردن پکیج ها در سبد خرید وجود دارد بنابراین کاربر می تواند با خرید ترکیبی سه پلن اول امکان ارسال برای ۱۶۰۰۰ کاربر را ایجاد نماید.
  • هزینه دریافت  آی پی اختصاصی برای پلن هایی که امکان دریافت آن را دارند ، ماهانه 10.000 تومان می باشد.
  • امکان ارائه تخفیف برای ارسال های بالاتر وجود دارد که برای اطلاع دقیق از آن ها می توانید پس از ثبت نام رایگان در پنل به صفحه خرید پکیج مراجعه نموده و یا با شماره ۲۸۵۳-۰۲۱ تماس حاصل نمایید .
  • یک پکیج ارسال نامحدود ایمیل به ۲۰ مخاطب برای ارسال خبرنامه و خبرنامه هوشمند inbox.ir به صورت رایگان و برای مدت یک ماه به تمام کاربران جدید هدیه داده خواهد شد .