اهداف رونمایی از اولین مرجع رسمی ایمیل مارکتینگ در ایران
- ترویج فرهنگ استفاده صحیح از رسانه ایمیل
- کاهش هزینه ی استفاده از خدمات ایمیل در کشور
- امکان تحقق ایده های نوین ایده پردازان در این زمینه
- ایجاد یک مرجع رسمی برای خدمات ایمیل در سطح ملی
- ارائه راهکارهای نوین و کارآمد در تجارت ایمیل مارکتینگ
- معرفی بروزترین و مفیدترین خدمات ایمیل مارکتینگ به ایرانیان
- کاهش هرزنامه ها و افزایش سطح کیفی و کاربردی ایمیل های تبادل شده بین کاربران ایرانی
- به کارگیری از جدیدترین فناوری های روز به منظور توسعه سامانه های ایمیل مارکتینگ کشور
خدمات قابل ارائه
- نرم افزار تحت وب ایمیل مارکتینگ
- ارسال انبوه ایمیل به کاربران و دریافت ایمیل در Inbox کاربران
- امکان استفاده از بانک اطلاعاتی ایمیل کاربران فعال داخل کشور
- ارسال ایمیل انبوه به جهت اطلاع رسانی به کاربران، ارسال خبرنامه و…
- امکان گزارش گیری از تعداد ایمیل های مشاهده شده، لینک های کلیک شده و…
- و بسیاری امکانات دیگر در زمینه خدمات ایمیل مارکتینگ…
گذشتن از مرز ۴۰۰ نماینده فعال
سال ۱۳۹۱
سالی پر از تغییر و تحول ، در این سال شعار ایده هایی برای تغییر به واقعیت پیوست
سال ۱۳۹۳