افزایش بازدید ایمیل مارکتینگ

افزایش بازدید ایمیل مارکتینگ

افزایش بازدید ایمیل مارکتینگ

بالابردن افزایش بازدید ایمیل های تبلیغاتی انبوه برای ارسال کنندگان به معنای بالا رفتن ضریب درخواست دهندگان خدمات و یا کالای توضیح داده شده است. انجام تبلیغات و بازاریابی به وسیله ایمیل و انتخاب ایمیل مارکتینگ در بین راه ها و شیوه های گوناگون تبلیغاتی همواره درصد بالایی از بهره وری و بازخورد مثبت را به خود اختصاص داده است و در کنار هزینه های پایین آن محبوب ترین روش تبلیغاتی نوین محسوب می شود.
درین بین افرادی به دلیل دریافت ایمیل هایی که مورد استفاده آن ها نبوده و یا مزاحمت های ارسالی اقدام به ریپورت ایمیل نموده و یا بدون مطالعه ایمیل های دریافت شده آن ها را پاک می کنند. راه ها و روش های زیادی برای ارسال ایمیل مارکتینگ وجود دارد که مورد توجه دریافت کنندکان قرار گیرد و آن ها را مجاب به بازکردن و مشاهده ایمیل نماید.

راهکار افزایش بازدید ایمیل مارکتینگ:

استفاده از ایمیل ارسال کننده مناسب
استفاده از ایمیل های مربوط به سایت به ارسال و بازاریابی شما هویت می بخشد. از ایمیل های SALES و یا INFO برای ارسال استفاده نمایید.

عدم استفاده از کلمه تست
حتی اگر واقعا ارسال خود را تست می نمایید آن را به همان گونه که می خواهید به صورت کلی ارسال کنید ، تست نمایید. استفاده این کلمه به هیچ وجه مناسب نیست.

معرفی برند و لوگو
حتی اگر کسب و کار کوچکی دارید از برند و یا لوگوی خود نام ببرید و از آن ها در ارسال های بازاریابی خود استفاده نمایید. این دو مورد هویت شما به حساب می آید.

اعلام شعار خود
برای کسب و کارتان و یا محصول و خدمت معرفی شده یک شعار بنویسید و از آن در ارسال ایمیل خود استفاده نمایید. یک شعار به دریافت کننده خط فکری شما را مشخص می کند و بهتر از هر متن و عکسی می تواند در گیرنده ایمیل اعتماد ایجاد کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *