چرا ایمیل مارکتینگ؟

چرا ایمیل مارکتینگ

چرا ایمیل مارکتینگ

تبلیغات آنلاین و اینترنتی می تواند بیش از هر آنچه که شما برای تبلیغات سرمایه گذاری کرده اید و یا تصور نموده اید ، سودآور و پر بازده باشد. بیش از گذشته که روش های تبلیغاتی سنتی کارایی خاص خود را داشت امروزه ارسال ایمیل توانسته است با هزینه های کم و بازده بیشتر به عنوان یکی از راه های نوین تبلیغات مطرح شود.

میزان درصد بازگشت سرمایه از طریق ارسال ایمیل باعث شده است که کسب و کارها به سوی شیوه های جدید هدایت شوند که در این بین وجود ایمیل به تنهایی یکی از راه های اصلی بهره وری به شما می آید.

شرایط فعلی و استفاده عموم افراد جامعه از ایمیل خود بازار هدف بزرگ و به روز و در دسترسی به وجود آورده است که آمادگی دریافت ایمیل هایشان را در هر لحظه و هر مکان دارند.

وجود شرایط بهینه، بازار هدف فعال و به روز، میل به راه کارهای نوین و عدم جوابگویی روش های قدیمی، همگی باعث شده اند تا ارسال ایمیل تبلیغاتی به عنوان یک راه جدید بازاریابی به عموم افراد دارای کسب و کار و فعال در حوزه برندینگ معرفی شود.

از طرفی هزینه های پایین، قابلیت ارسال لحظه ای، امکانات سامانه ارسال ایمیل انبوه، عدم وجود محدودیت های ارسال متن و تصویر و ….. همگی ارزش ارسال ایمیل بازاریابی که ایمیل مارکتینگ نامیده می شود را بالا برده است.

بسیار از شرکت های به نام و اصولا تمام شرکت های آنلاین از ایمیل مارکتینگ به عنوان گسترش دهنده حوزه مشتریان خود یاد می کنند. با توجه به آنلاین بودن این رسانه اجتماعی احتمال دیده شدن مطالب و محتوا و قسمت های لینک دهی شده بسیار بالاتر از حالت های قدیمی است و وجود خدمات سامانه های ارسال ایمیل انبوه به ارسال کننده کمک می کند تا هر ارسال خود را ارزیابی کرده و بهبود ببخشد.

چرا ایمیل مارکتینگ؟

جهانی بودن

ارزان بودن

به روز بودن

در دسترس بودن

همگانی بودن

پوشش دهی خدمات بالا

قابلیت ارسال انبوه ایمیل

احتمال باز کردن لینک ایمیل تا ۶۳%

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *