نکات طلایی صفحه فرود

نکات طلایی صفحه فرود

نکات طلایی صفحه فرود

صفحه فرود در حکم یک صفحه نهایی و تمام کننده برای صاحبین سایت ها و یا کسب و کارهایی است که اقدام به ارسال ایمیل انبوه نموده اند. بسیاری از افرادی که برای بهبود خدمات رسانی به مشتریان و یا بازاریابی از ارسال ایمیل انبوه گروهی استفاده نموده اند به خوبی می دانند صفحات فرود باید به گونه ای باشند که کاربر علاوه بر زمانی که در آن می ماند از ویژگی ها و خدماتش نیز بهره مند شود. به همین دلیل نکات طلایی صفحه فرود را باید تمام کسانی که از لینک دهی و یا ارجاع به سایت بهره می برند رعایت کنند.

نکات طلایی صفحه فرود :

قبل از قرار دهی قسمت لینک شده کاربر را با توضیحاتی درباره خودتان و نوع خدماتتان آگاه سازید.

در ایمیل ارسال شده از توضیحات واضح و شفافی استفاده نمایید که گیرنده ایمیل را مایل به همراهی شما سازد.

به جای استفاده از کلماتی مانند ” اینجا ” از عبارات جالب برای اعلام قسمت لینک دهی شده استفاده نمایید.

در صفحه لینک دهی شده از اطلاعات تماس خودتان و لوگو و نماد کارتان حتما استفاده نمایید.

قسمتی از صفحه فرود را به صفحه اصلی سایت و صفحه درباره ما لینک دهی نمایید.

مستقیما کاربر را به صفحه مورد نظرتان هدایت کنید و از نمایش popup های تبلیغاتی جدا خودداری کنید.

در صفحه فرود از ترکیب رنگ بندی مناسب استفاده نمایید و هرگز از زمینه های تمام سیاه و یا قرمز استفاده نکنید. این رنگ ها با توجه به اثرات روانی که بر بیننده دارد یکی از علت های ترک صفحه فرود است.

از تصاویر مرتبط با محصول خود استفاده نمایید نه تصاویر موجود در نت و حتما در مورد کیفیت تصاویر دقت لازم را داشته باشید.

۵۶% از افراد دکمه ی پرداخت با رنگ قرمز را انتخاب نخواهند کرد.اگر در صفحه فرود قابلیت پرداخت را قرار داده اید برای دکمه های خرید از رنگ سبز که القا کننده اطمینان هستند استفاده نمایید.

حتما قبل از هدایت کاربر به درگاه و یا راه های واریز به وی پیش فاکتور پرداختی را نمایش دهید و در صورت تایید یک نسخه را به آدرس ایمیل وی ارسال نمایید.

1 دیدگاه

  1. Kayden می‌گه:

    I have been so bedweierld in the past but now it all makes sense!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *