علت ترک صفحه فرود

علت ترک صفحه فرود

علت ترک صفحه فرود

علت ترک صفحه فرود به عوامل بسیاری مرتبط است که بیشترین آن سمت ارسال کننده ایمیل به عنوان مسئول قراردهی بخش لینک شده در ایمیل، قرار دارد. زمانی که شما ایمیل انبوه ارسال می کنید و از لینک استفاده می نمایید مسئولیت آن لینک و اعتماد مشتری که قسمت لینک دهی شده را انتخاب نموده است به عهده شماست. موارد اعلام شده شاید بتواند شما را متوجه علت ترک صفحه فرودتان نماید.

  • سردرگمی بین تبلیغات انبوه قرار داده شده در صفحه

حدود ۵ سال قبل در اکثر سایت ها انبوهی از تبلیغات و بنر سایت های دیگر مشاهده می شود به گونه ای که گاهی کاربر موضوع مورد نظرش را فراموش می کرد و به دنبال موضوع دیگری می رفت. ۵ سال از آن زمان گذشته است. به روز باشید ….

  • نبود اطلاعات کافی

چند وقت پیش ایمیلی دریافت کردم مبنی بر معرفی یک کتاب جدید و با توضیحات کمی که داشت بسیار مایل به تهیه آن شدم. با کلیک بر روی لینک، صفحه ای نمایش داده شد که تنها عکس همان کناب را داشت به همراه نویسنده و موضوع که در همان عکس هم مشخص بود. نه توضیح و نه دکمه ی خرید و نه حتی شماره تماس برای راهنما، واضح است که ایمیل ارسالی من هم جواب داده نشد ! من تنها عکس آن کتاب را ذخیره کردم تا از جای دیگر تهیه کنم و ارسال کننده ایمیل به راحتی یک خریدار محصولش که تنها ۳ جلد را مشتاق به خریداری بود از دست داد. در مجموع را نمی دانم !؟

  • وجود قسمت های مختلف برای انتخاب

ایمیلی را دریافت نموده اید که لینک خرید محصولش را قرار داده است و شما آن را انتخاب نمودید. صفحه ای باز می شود که قابلیت انتخاب رنگ را به شما می دهد و دکمه خرید دارد. صفحه بعد اندازه سایز محصول را می پرسد. ازین مرحله هم با آرامش رد می شوید و به انتخاب نوع ارسال می رسید. با کلافگی نوع ارسال را انتخاب می کنید و به مرحله بعد می رید.در کمال ناباوری درباره محصول، طرز استفاده ، خدمات پس از فروش و …. توضیح داده شده است و شما هم نخوانده بازهم به سراغ مرحله بعد می روید و ……

آیا اصلا به مرحله بعد می رید ؟

۹۹% به این سوال قطعا جواب داده اند نه. پس لطفا این کار را انجام ندهید. نباید علت ترک صفحه فرود شما این مورد باشد.

باور کنید در یک صفحه می توان تمام موارد لازم خرید را قرار داد. نحوه استفاده ، شرایط گارانتی و …. برای زمان توضیحات است که در قدم های اولیه اقدام به خرید قرار دارد نه زمان خرید و یا انتخاب خدمات.

سامانه ارسال ایمیل انبوه راهی برای افزایش مشتریان شما و بالا رفتن سود و فروش شماست. هوشمندانه آن را استفاده کنید….

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *