راهکار افزایش عضویت خبرنامه

راهکار افزایش عضویت خبرنامه

راهکار افزایش عضویت خبرنامه

وجود خبرنامه درسایت ها باعث خواهد شد تا بدون مراجعه مجدد بتوان با دریافت خبرنامه های آموزشی و اطلاع رسانی به یکی از مشتریان و کاربران دائمی تبدیل شد. مدیران سایت با توجه به این موضوع همواره از افرونه های خبرنامه در سایت ها استافده می کنند تا کاربرذان با ورود اطلاعاتشان بتوانند دریافت کننده اشتراکات خبرنامه آن سایت باشند و در این بین عدم جذابیت و یا ارائه عضویت خبرنامه باعث شده است تا برخی خبرنامه ها با استقبال خوبی مواجه نشود. نکات زیر شما را در جذب مخاطب خبرنامه یاری خواهد کرد.

راهکار افزایش عضویت خبرنامه

نحوه نمایش لینک عضویت

ممکن است برای بسیاری از ما پیش آمده باشد که قبل از ورود به سایت مورد علاقه خود با عضویت در خبرنامه مواجه شویم که به صورت popup نمایش داده شده است. بیشتر بازدید کنندگان این صفحه را بدون وارد کردن اطلاعات خواهند بست. دریافت عضویت باید با رغبت بازدید کننده باشد. لینک عضویت را در بخش ارتباط با ما سایت و یا در بخشی از سایت به صورت ثابت قرار دهید. بهتر است لینک عضویت در انتهای معرفی خدمات و یا محصولات قرار داده شود.

عناوین دعوت کننده محترمانه

تنها یک لینک قرار ندهید که شامل دریافت اطلاعات کاربرانتان باشد. با احترام و نوشتن جمله ای از آنان درخواست نمایید. برای مثال به جای نوشتن ” لینک عضویت ” می توانید بگویید ” برایتان جدیدترین اخبار و اطلاعیه ها را ارسال می نمایید. آیا با اعلام اطلاعات خود این اجازه را به ما می دهید ؟ “

دریافت اطلاعات لازم

برای ارسال خبرنامه تنها به سه اطلاع کلی احتیاج دارید. نام ، نام خانوادگی و آدرس ایمیل. بیش ازین نه لازم است و نه احساس خوبی به بازدید کننده سایت خواهد داد. حریم اطلاعات کاربران را حفظ نمایید.

تشکر از ثبت نام

اگر شخصی اطلاعات خود را برای دریافت خبرنامه سایت شما وارد نمود از او با ارسال یک ایمیل تشکر و قدردانی نمایید.

با ارسال مطالب مفید و کاربردی به موقع به درخواست دهندگان خبرنامه، از آن ها بابت عضویت و همراهی شما تشکر کنید مطمئن باشید راهکار افزایش عضویت خبرنامه اگر به صورت علمی پیاده سازی شود خود باعث افزایش درخواست عضویت خبرنامه خواهد بود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *