دلیل انتخاب ایمیل مارکتینگ

دلیل انتخاب ایمیل مارکتینگ

دلیل انتخاب ایمیل مارکتینگ

دلیل انتخاب ایمیل مارکتینگ برای ابتدای مسیر حضور در دنیای مجازی را هرچقدر که بشماریم نمی توان برای آن ابتدا یا انتهایی قائل شد.

ایمیل مارکتینگ برای بسیاری از کسب و کارها می تواند به عنوان اولین و برترین گزینه شروع مطرح شود. اینکه دلیل انتخاب ایمیل مارکتینگ را چه برای اعلام کسب و کار در نظر داشته باشیم چه برای تبلیغات روشی برتر در بین بقیه راه کارهای تبلیغاتی محسوب می شود.

دلیل انتخاب ایمیل مارکتینگ :

  • هزینه

جزو مهمترین ویژگی ایمیل مارکتینگ هزینه بسیار پایین آن در برابر بقیه راه های تبلیغاتی است. بسیار ارزان و مرون به صرفه.  در برابر هزینه انجام تبلیغات در رادیو و تلویزیون و یا برد های تبلیغاتی، هزینه مارکتینگ بسیار کمتر از روش های قدیمی معرفی به کاربران و مشتریان است.

 

  • بازگشت هزینه

۴۲% از هزینه های اعمال شده برای ارسال ایمیل گروهی باز خواهد گشت. در صورتی که ارسال کننده ایمیل مطلوب به گروه گیرندگان فعال و درستی داشته باشید مطمئنا بازگشت هزینه را مشاهده خواهید کرد. کافیست از مشتریان خود درباره نحوه آشنایی با شما سوال شود…

  • بهره وری

ارسال ایمیل مارکتینگ را جزو روش هایی می دانند که بهره وری بالایی نسبت به نوع روش خود دارد. ارسال ایمیل جزو سریع ترین راه هایی که میتوان با توجه به آنلاین بودن ان بهره وری اش را در زمان کوتاهی به نسبت بقیه روش ها مقایسه کرد.

  • به روز بودن

روش ایمیل مارکتینگ جزو روش به روز آنلاین مارکتینگ است که علم جدیدی در عرصه بازاریابی محسوب می شود. به روز بودن این روش باعث شده است که بسیاری از شرکت ها ارتباطات خود را بر پایه ارسال ایمیل برنامه ریزی کنند.

  • امن ترین روش

به دلیل ارسال سریع و بدون واسطه ایمیل و هم چنین وجود پروتکل ها و قوانین جهانی ارسال ایمیل بدون حریف و یا واسطه گری به راحتی و در طی کوتاه ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد.

  • محبوبیت

دیگر کمتر کسی در روش های سنتی تبلیغاتی و ارتباطی می تواند محبوبیت و یا جذابیتی مشاهده کند. قدیمی بودن، بدون جذابیت بودن ، محدودیت های موجود و اشباع شدن روش های قدیمی همگی باعث شده اند تا ارسال ایمیل جزو محبوب ترین و بدون محدودیت ترین روش های موجود در مقابل روش های سنتی باشد.

 

۶ دلیل بالا می تواند به راحتی شما را مجذوب به استفاده از ایمیل کند. تنها به یک دلیل هم می توانید آن را با روش هایی که قبلا امتحان نموده اید مقایسه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *