دلایل خروج از صفحه فرود

دلایل خروج از صفحه فرود

دلایل خروج از صفحه فرود

دلایل خروج از صفحه فرود هر چه که باشد و به هر دلیل کلی و جزئی که رخ دهد نتیجه اش بی اعتمادی کامل کاربری است که خودش خواهان مشتری شدن بود. ویژگی صفحه فرود می بایست متناسب و با دیدگاهی باشد که بر اساس همان لینک دهی شده است. صفحه فرود قسمت و یا صفحه ای از سایت و یا سامانه است که کاربر برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا پیگیری موضوعی که برایش جالب بوده است، با هدایت دکمه و یا قسمت لینک دهی شده به آن جا وارد شده و یا در اصطلاح فرود آمده است.

صحبت درباره صفحه فرود کاربران دریافت کننده ایمیل انبوه به نحوه جذب نمی پردازد بلکه این مهم است که چطور در همان صفحه باقی بماند. شاید تعجب کنید ولی حدود ۴۰% از افرادی که بر روی لینک کلیک کرده اند در همان ۱۰ دقیقه اول از صفحه خارج می شوند. بر اساس تحقیقاتی که انجام شده است دلایل عمده خروج آن ها به شرح زیر است :

  • عدم هدایت به صفحه درست و مورد نظر

هرگز مرتکب این اشتباه نشوید. با این حرکت برای همیشه اعتماد کاربر خود را از دست خواهید داد. بالای ۸۷% از وارد شدگان به صفحه اشتباه؛ در مقابل ایمیل گزارش کلاهبرداری ( report phishing  ) داده اند که تنها ۲درصد از نوع گزارش ایمیل ارسال کننده را بلاک می نماید.

  • عدم جذابیت صفحه ( UI )

هر کاربر و یا مشتری انتظار دارد که به صفحه ای وارد شود که از نظر ظاهری همه چیز در جای خودش قرار داشته باشد. متن ها منظم نمایش داده شود و دکمه ها دارای نوشته و لینک باشند.

  • مغایرت صفحه نمایش داده شده با محتوای اعلام شده بابت کلیک

فرض کنید شما مطلبی درباره یک نوع از گوشی می خوانید و برایتان جالب است پس از کلیک متوجه می شوید که مطلب نصفه بوده است و یا ادامه مطلب درباره یک نوع فناوری دیگر و یا یک دستگاه دیگر است. به همان میزان که الان متعجبید کاربر هم متعجب خواهد شد. هم درباره اعتمادش به شما و هم درباره آگاهی و علم شما ….

این۳ دلیل جزو عمده ترین دلایل ترک صفحه هستند.دلایلی که باعث خروج از صفحه فرود می شود بسیار است که در مقاله بعدی به ادامه آن پرداخته می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *