آبان ۱۲, ۱۳۹۵
صفحه فرود چیست ؟

صفحه فرود چیست ؟

صفحه فرود و یا در اصطلاح landing page صفحه ای است که کاربر خواننده ایمیل بعد از کلیک لینک و یا انتخاب، به آن هدایت خواهد شد. تمام ارسال کنندگان ایمیل چه به صورت ایمیل مارکتینگ ارسال داشته باشند و چه به صورت خبرنامه، برای معرفی خدمات و کالاهای خود و یا اعلام یک خبر، به جای صحبت مفصل درباره آن کمی درباره آن توضیح داده و از کاربر دعوت می کنند تا برای مطالعه بیشتر مطلب، دریافت اطلاعات پیرامون کالا، مشاهده محصولات جدید و یا …. یک دکمه را انتخاب نماید و یا بر روی لینک مشخص شده کلیک کند. دریافت کننده ایمیل پس از کلیک کردن بر روی
آبان ۱۱, ۱۳۹۵
ip اختصاصی خبرنامه

ip اختصاصی خبرنامه

خبرنامه نوع ارسالی است که به تمام افرادی که لیست ایمیل گیرندگان خود را با رضایت و اطلاع آن ها دارند پیشنهاد می شود. ارسال خبرنامه بنا به شرایط و نوع ارسال و زیر ساخت ارسال آن به گونه ای است که بالاترین و برترین نوع ارسال ایمیل انبوه محسوب می شود و تمامی افراد ارسال کننده ایمیل خبرنامه به خوبی می توانند توسط یک ارسال خبرنامه با مشتریان و یا کاربران خود در ارتباط باشند. عدم محدودیت در ارسال، لیست ایمیل گیرندگانی که منتظر دریافت ایمیل از ارسال کننده هستند، استفاده از آدرس ایمیل معتبر مربوط به سایت تجاری، تعداد ریپورت پایین و …. همگی باعث شده اند که
آبان ۹, ۱۳۹۵
سرعت ارسال خبرنامه

سرعت ارسال خبرنامه

سرعت ارسال خبرنامه در ارسال انبوه خبرنامه های افراد مختلف مقوله ایست که امتیاز ویژه ای را برای ارسال خبرنامه به ارمغان می آورد. استفاده از خبرنامه برای تمام کسانی که آدرس ایمیل افراد گیرنده ایمیل را دارند مناسب ترین نوع ارسال است اما صرف داشتن آدرس گیرندگان باعث نمی شود تا افراد نوع ارسال خبرنامه را انتخاب نمایند. ارسال مارکتینگ دارای محدودیت هایی در ارسال است که با توجه به نوع ماهیت آن بر روی این نوع ارسال گذاشته شده است اما خبرنامه در مقایسه با ارسال ایمیل تبلیغاتی محدودیتی نخواهد داشت. با توجه به اینکه نوع ارسال خبرنامه و یا خبرنامه  هوشمند برای کاربرانی انجام می شود که
آبان ۵, ۱۳۹۵
افزایش بازدید ایمیل مارکتینگ

افزایش بازدید ایمیل مارکتینگ

بالابردن افزایش بازدید ایمیل های تبلیغاتی انبوه برای ارسال کنندگان به معنای بالا رفتن ضریب درخواست دهندگان خدمات و یا کالای توضیح داده شده است. انجام تبلیغات و بازاریابی به وسیله ایمیل و انتخاب ایمیل مارکتینگ در بین راه ها و شیوه های گوناگون تبلیغاتی همواره درصد بالایی از بهره وری و بازخورد مثبت را به خود اختصاص داده است و در کنار هزینه های پایین آن محبوب ترین روش تبلیغاتی نوین محسوب می شود. درین بین افرادی به دلیل دریافت ایمیل هایی که مورد استفاده آن ها نبوده و یا مزاحمت های ارسالی اقدام به ریپورت ایمیل نموده و یا بدون مطالعه ایمیل های دریافت شده آن ها را
آبان ۴, ۱۳۹۵
راهکار افزایش عضویت خبرنامه

راهکار افزایش عضویت خبرنامه

وجود خبرنامه درسایت ها باعث خواهد شد تا بدون مراجعه مجدد بتوان با دریافت خبرنامه های آموزشی و اطلاع رسانی به یکی از مشتریان و کاربران دائمی تبدیل شد. مدیران سایت با توجه به این موضوع همواره از افرونه های خبرنامه در سایت ها استافده می کنند تا کاربرذان با ورود اطلاعاتشان بتوانند دریافت کننده اشتراکات خبرنامه آن سایت باشند و در این بین عدم جذابیت و یا ارائه عضویت خبرنامه باعث شده است تا برخی خبرنامه ها با استقبال خوبی مواجه نشود. نکات زیر شما را در جذب مخاطب خبرنامه یاری خواهد کرد. راهکار افزایش عضویت خبرنامه نحوه نمایش لینک عضویت ممکن است برای بسیاری از ما پیش آمده
آبان ۴, ۱۳۹۵
افزایش بازدید خبرنامه

افزایش بازدید خبرنامه

افزایش بازدید خبرنامه برای تمام صاحبین برند تجاری جزو مهمترین دغدغه های مدیریت ارتباط با مشتریان و رضایتمندی آنان در جهت وفاداریشان تلقی می شود. بسیاری از افرادی که محصولات و خدمات خود را از طریق فضای مجازی و توسط سایت خود معرفی می کنند از خبرنامه به عنوان یکی از اهرم های قدرت و ابزار قوی در جذب و نگه داری مخاطبین یاد می کنند. برای تمام ارسال کنندگان خبرنامه راهکارهایی که باعث بالا رفتن بازدید و یا ثبت نام در خبرنامه می شوند؛ بسیار مهم و دارای اهمیت هستند از این رو در این مقاله سعی شده است تا راهکارهایی ارائه شود که نتیجه اش افزایش بازدید خبرنامه