آبان ۲۷, ۱۳۹۵
دلیل انتخاب ایمیل مارکتینگ

دلیل انتخاب ایمیل مارکتینگ

دلیل انتخاب ایمیل مارکتینگ برای ابتدای مسیر حضور در دنیای مجازی را هرچقدر که بشماریم نمی توان برای آن ابتدا یا انتهایی قائل شد. ایمیل مارکتینگ برای بسیاری از کسب و کارها می تواند به عنوان اولین و برترین گزینه شروع مطرح شود. اینکه دلیل انتخاب ایمیل مارکتینگ را چه برای اعلام کسب و کار در نظر داشته باشیم چه برای تبلیغات روشی برتر در بین بقیه راه کارهای تبلیغاتی محسوب می شود. دلیل انتخاب ایمیل مارکتینگ : هزینه جزو مهمترین ویژگی ایمیل مارکتینگ هزینه بسیار پایین آن در برابر بقیه راه های تبلیغاتی است. بسیار ارزان و مرون به صرفه.  در برابر هزینه انجام تبلیغات در رادیو و تلویزیون
آبان ۲۲, ۱۳۹۵
چرا ایمیل مارکتینگ

چرا ایمیل مارکتینگ؟

تبلیغات آنلاین و اینترنتی می تواند بیش از هر آنچه که شما برای تبلیغات سرمایه گذاری کرده اید و یا تصور نموده اید ، سودآور و پر بازده باشد. بیش از گذشته که روش های تبلیغاتی سنتی کارایی خاص خود را داشت امروزه ارسال ایمیل توانسته است با هزینه های کم و بازده بیشتر به عنوان یکی از راه های نوین تبلیغات مطرح شود. میزان درصد بازگشت سرمایه از طریق ارسال ایمیل باعث شده است که کسب و کارها به سوی شیوه های جدید هدایت شوند که در این بین وجود ایمیل به تنهایی یکی از راه های اصلی بهره وری به شما می آید. شرایط فعلی و استفاده عموم
آبان ۱۹, ۱۳۹۵
نکات طلایی صفحه فرود

نکات طلایی صفحه فرود

صفحه فرود در حکم یک صفحه نهایی و تمام کننده برای صاحبین سایت ها و یا کسب و کارهایی است که اقدام به ارسال ایمیل انبوه نموده اند. بسیاری از افرادی که برای بهبود خدمات رسانی به مشتریان و یا بازاریابی از ارسال ایمیل انبوه گروهی استفاده نموده اند به خوبی می دانند صفحات فرود باید به گونه ای باشند که کاربر علاوه بر زمانی که در آن می ماند از ویژگی ها و خدماتش نیز بهره مند شود. به همین دلیل نکات طلایی صفحه فرود را باید تمام کسانی که از لینک دهی و یا ارجاع به سایت بهره می برند رعایت کنند. نکات طلایی صفحه فرود : قبل
آبان ۱۷, ۱۳۹۵
علت ترک صفحه فرود

علت ترک صفحه فرود

علت ترک صفحه فرود به عوامل بسیاری مرتبط است که بیشترین آن سمت ارسال کننده ایمیل به عنوان مسئول قراردهی بخش لینک شده در ایمیل، قرار دارد. زمانی که شما ایمیل انبوه ارسال می کنید و از لینک استفاده می نمایید مسئولیت آن لینک و اعتماد مشتری که قسمت لینک دهی شده را انتخاب نموده است به عهده شماست. موارد اعلام شده شاید بتواند شما را متوجه علت ترک صفحه فرودتان نماید. سردرگمی بین تبلیغات انبوه قرار داده شده در صفحه حدود ۵ سال قبل در اکثر سایت ها انبوهی از تبلیغات و بنر سایت های دیگر مشاهده می شود به گونه ای که گاهی کاربر موضوع مورد نظرش را
آبان ۱۶, ۱۳۹۵
دلایل خروج از صفحه فرود

دلایل خروج از صفحه فرود

دلایل خروج از صفحه فرود هر چه که باشد و به هر دلیل کلی و جزئی که رخ دهد نتیجه اش بی اعتمادی کامل کاربری است که خودش خواهان مشتری شدن بود. ویژگی صفحه فرود می بایست متناسب و با دیدگاهی باشد که بر اساس همان لینک دهی شده است. صفحه فرود قسمت و یا صفحه ای از سایت و یا سامانه است که کاربر برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا پیگیری موضوعی که برایش جالب بوده است، با هدایت دکمه و یا قسمت لینک دهی شده به آن جا وارد شده و یا در اصطلاح فرود آمده است. صحبت درباره صفحه فرود کاربران دریافت کننده ایمیل انبوه به نحوه
آبان ۱۵, ۱۳۹۵
تاثیر صفحه فرود در نرخ خرید

تاثیر صفحه فرود در نرخ خرید

صفحه فرود به حکم یگ برگ برنده در دست ارسال کننده ایمیل است که با توجه به نوع ارسال ایمیل و نحوه ی لینک دهی منتظر انتخاب آن توسط دریافت کننده ایمیل است. ارسال کنندگان ایمیل تبلیغاتی که کالا و یا خدمات خود را در ایمیل معرفی نموده اند و صفحه فروش خود را لینک دهی نموده اند انتظار دارند تا درصدی از خوانندگان و دریافت کنندگان ایمیل با کلیک بر روی آن وارد صفحه مورد نظر شده و حداقل از جزئیات محصول مطلع شوند. ایده آل ترین حالت در صفحه فرود همان اقدام خرید است. عموما نرخ خرید و یا مقوله خرید بیشتر در ارسال ایمیل های بازاریابی و