تاثیر صفحه فرود در نرخ خرید

تاثیر صفحه فرود در نرخ خرید

تاثیر صفحه فرود در نرخ خرید

صفحه فرود به حکم یگ برگ برنده در دست ارسال کننده ایمیل است که با توجه به نوع ارسال ایمیل و نحوه ی لینک دهی منتظر انتخاب آن توسط دریافت کننده ایمیل است. ارسال کنندگان ایمیل تبلیغاتی که کالا و یا خدمات خود را در ایمیل معرفی نموده اند و صفحه فروش خود را لینک دهی نموده اند انتظار دارند تا درصدی از خوانندگان و دریافت کنندگان ایمیل با کلیک بر روی آن وارد صفحه مورد نظر شده و حداقل از جزئیات محصول مطلع شوند. ایده آل ترین حالت در صفحه فرود همان اقدام خرید است. عموما نرخ خرید و یا مقوله خرید بیشتر در ارسال ایمیل های بازاریابی و تبلیغاتی دیده و مطرح می شود اما این به این معنا نیست که ایمیل های خبرنامه نمی توانند نرخ خرید داشته باشند.

آماری که از خرید بر روی صفحات و یا بخش های لینک دهی شده صورت گیرد را با نرخ خرید مشخص می کنند که این آمار می تواند یک آنالیزور بسیار مطلوب برای ارسال کننده ایمیل و یا مدیر فروش محصول و یا خدمت معرفی شده باشد.

برای بالا بردن نرخ خرید ابتدا باید یک landing page  مطلوب داشته باشیم زیرا تاثیر صفحه فرود در نرخ خرید به همان میزان لازم است که برای افزایش نرخ خرید می بایست از جذابیت های دنیای فروش و تکنیک های آن آگاه بود.

راه کارهایی جهت افزایش تاثیر صفحه فرود در نرخ خرید :

  • کاربر را به صفحه درست هدایت کنید نه صفحه اصلی. هیچ کس مایل نیست یک سایت را زیر و رو کند تا محصولی که می خواسته است را بیابد.
  • از رنگ صفحه ای جذاب استفاده کنید.
  • تصویر محصول و یا شرح خدمات را شرح دهید.
  • اگر امکان پرداخت در سایت وجود دارد قبل از انتخاب دکمه پرداخت هزینه و میزان تخفیف و هزینه های تمام شده را اعلام نمایید.
  • برای ارسال کالا و یا امکان خدمات دهی شرایط خود را کامل و شفاف توضیح دهید.
  • درصورتی که پرداخت آنلاین در سایت وجود دارد بهتر است در همان صفحه شماره کارت نیز اعلام شود.
  • بهترین کار پس از پرداخت و خرید کاربر ارسال یک ایمیل تشکر به اوست. فراموش نکنید.
  • فاکتور محصول خود را حتما ایمیل نمایید و تا چند روز برای قیمت اعلام شده زمان انقضا تعریف نمایید.
  • اگر محصولی به فروش می رسانید حتما شرایط پس از فروش آن را نیز اعلام نمایید.
  • در همان صفحه شماره ای جهت مشاوره و یا پاسخ گویی قرار دهید تا در صورت لزوم بتوانند با شما در ارتباط باشند.

برای بالا بردن نرخ خرید نکته ای مهم است وجود داشتن جزئیات مربوط به مشتری است. باید دانست که کلید بر روی دکمه و یا لینک ابتدای روند خرید است و هر چه بیشتر برای مشتری جزئیات خرید را در نظر داشته باشید، راحت تر می توانید او را به فروش محصولات خود ترغیب نمایید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *