ایمیل مارکتینگ ( email marketing ) چیست ؟

ایمیل مارکتینگ ( email marketing  ) چیست ؟

ایمیل مارکتینگ ( email marketing ) چیست ؟

ایمیل مارکتینگ ( email marketing ) و یا مارکتینگ از طریق ایمیل راه کار تازه ای برای ورود به دنیای کسب و کار است . مارکتینگ در اصطلاح راه کاری برای ورود به دنیای بازاریابی و فروش و یا افزایش فروش از طریق امکانات و یا نوع وجودیت ایمیل است .

راه کارهای متفاوت و گستره ای برای ورود به دنیای بازاریابی و افزایش مشتریان و مخاطبین محصولات وجود دارد و با گسترش فناوری و ورود رقابت به دنیای مجازی استفاده از راه هایی مانند ایمیل می تواند به عنوان راهکاری نوین در جذب مشتری محسوب شود .

برای استفاده از ایمیل در حوزه مارکتینگ می توان از وب میل های شخصی و یا وب میل های تحت دامنه تجاری استفاده نمود که هرکدام محدودیت مربوط به خود را دارند . استفاده ار سامانه ارسال ایمیل انبوه می تواند با توجه به ویژگی ها و امکانات منحصر به خود بهترین و مناسب ترین گزینه باشد .

در صورتی که نحوه ارسال و بستر مناسب استفاده از ایمیل برای ارسال گروهی ایمیل و استفاده در تبلیغات به درستی انتخاب شود با استفاده از حوزه مارتینگ مجازی می توان تعداد مشتریان بیشتری به نسبت تبلیغات از راه های متفاوت پیدا نمود . دلیل ابتدایی آن استفاده روز افزون از حوزه اینترنت و دستگاه های آن می باشد . دستگاه های تلفن به نت مجهز بوده و در اختیار همه افراد هستند بنابراین در تمام زمان ها و مکان ها که اشخاص مورد نظرتان گوشی همراه خود را به همراه داشته باشند می توانند با اتصال به نت از تبلیغات و محتوای ارسالی شما با خبر شوند .

علاوه بر این شکسته شدن محدودیت هایی که در بقیه راه های تبلیغاتی وجود دارد و فرصت های بی شماری که در استفاده از ایمیل ماکتینگ وجود دارد باعث می شود که این بهترین گزینه برای انتخاب در تبلیغات به حساب آید . کم بودن هزینه و پر مخاطب بودن نیز باعث خواهد شد تا فرد ارسال کننده ایمیل مارکتینگ بتواند با ویژگی های زیر بالاترین بازخورد را داشته باشد.

ویژگی ایمیل مارکتینگ :

کم هزینه بودن

پرمخاطب بودن

دسترسی از طریق تمام دستگا ه های متصل به اینترنت

استفاده از ویژگی های تولید محتوا در سامانه ارسال ایمیل گروهی

استفده از ایمیل مارکتینگ برای تمام فرادی که دارای سایت هستند و یا از طریق سایت های فروشگاهی اقدام به ایجاد کسب و کار نموده اند نیز بسیار پر بازده خواهد بود زیرا در همان لحظه که ایمیل دریافت شود پس دسترسی به نت موجود است . قراردهی یک لینک و یا معرفی نام سایت و برند می تواند باعث شود که ر همان لحظه شخص بتواند با توجه به متن انتخابی و نوشته شده به سایت مراجعه کرده و چه بسا در همان زمان بتواند آورده مالی مناسبی داشته باشد . البته از میزان بادید های انجام شده بر روی سایت و تاثیر آن نیز نمی توان چشم پوشی کرد . درحالی که این امتیاز در هیچ نوع تبلیغاتی وجود ندارد .

ایمیل مارکتینگ ( email marketing ) چیست ؟

ایمیل مارکتینگ ( email marketing ) چیست ؟

شرکت ایده پردازان با قراردهی بستر مناسب ایمیل مارکتینگ در سامانه inbox.ir فرصت استفاده از ایمیل مارکتینگ را در اختیار همگان و تمام صاحبین برند قرار داده است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *