افزایش بازدید خبرنامه

افزایش بازدید خبرنامه

افزایش بازدید خبرنامه

افزایش بازدید خبرنامه برای تمام صاحبین برند تجاری جزو مهمترین دغدغه های مدیریت ارتباط با مشتریان و رضایتمندی آنان در جهت وفاداریشان تلقی می شود. بسیاری از افرادی که محصولات و خدمات خود را از طریق فضای مجازی و توسط سایت خود معرفی می کنند از خبرنامه به عنوان یکی از اهرم های قدرت و ابزار قوی در جذب و نگه داری مخاطبین یاد می کنند.

برای تمام ارسال کنندگان خبرنامه راهکارهایی که باعث بالا رفتن بازدید و یا ثبت نام در خبرنامه می شوند؛ بسیار مهم و دارای اهمیت هستند از این رو در این مقاله سعی شده است تا راهکارهایی ارائه شود که نتیجه اش افزایش بازدید خبرنامه را دربر داشته باشد .

استفاده از عنواین جذاب و مناسب با نوع گیرندگان

هیچ چیز بیشتر از یک عنوان جذاب باعث رغبت در باز کردن یک خبرنامه و خوانده شدن برای گیرندگان خبرنامه جذاب نخواهد بود. از عناوین زیبا، کوتاه و جذاب استفاده کنید.

استفاده از مفاهیم ساده و واضح برای متن خبرنامه

اگر قرار است موضوعی را در خبرنامه توضیح دهید آن را ساده و واضح بیان کنید. لزوما تمام گیرندگان خبرنامه از نظر سطح دانش در باره آن موضوع با هم برابر نیستند.

عدم استفاده از متنهای طولانی

 می توانید به جای استفاده از متون کوتاه خلاصه ای از آن را معرفی نموده و لینک مطالب بیشتر را در خبرنامه قرار دهید. در این صورت احتمال خوانده شدن خبرنامه و مطالب بیشتر خواهد بود.

استفاده از لینک های مرتبط

در خبرنامه خود از لینک دادن به صفحات داخلی مرتبط و یا مقالات از دیگر سایت ها غافل نشوید.

افزایش بازدید خبرنامه

افزایش بازدید خبرنامه

به روز بودن مطالب

تمام گیرندگان خبرنامه با توجه به گروهی که در آن قرار دارند مایل به دریافت خبرنامه های به روز هستند. در متن خبرنامه از جدید ترین وقایع در حوزه خدمات دهی خود صحبت کنید.

نظرسنجی

حداقل در هر دوره ارسال خبرنامه ( یک ماه ) در مورد نوع ارسال خبرنامه ، محتوای ارسالی و یا جذابیت مطالب از مشترکین نظرسنجی نمایید و در دوره بعدی از اطلاعاتی که آنان در اختیار شما قرار داده اند استفاده نمایید و در انتهای هر دوره از تمام کسانی که شما را با پیشنهادات خود همراهی نموده اند تشکر کنید.

ارسال خبرنامه در زمان مناسب

با توجه به نوع دریافت کنندگان خبرنامه و تنوع فعالیت شما زمانی مناسبی را برای ارسال خبرنامه به گیرندگان خود بیابید. نمی توان برای ارسال خبرنامه یک زمان مشخص نمود  و بگوییم که بهترین زمان ارسال خبرنامه در همین زمان است. برای مثال بهترین زمان برای ارسال خبرنامه به مشترکین مجلات و خبرنامه ها در ابتدای در روز و یا هر ماه است و برای افرادی که خواهان محصولات جدید هستند بهترین زمان قبل از ظهر و یا در عصر است .

موارد بالا راهکارهایی جهت افزایش بازدید خبرنامه برای تمام سایتهاست که امیدوارم با استفاده از آن بتوانید بازخورد بالایی را در خبرنامه هایتان داشته باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *