ارسال ایمیل تبلیغاتی

ارسال ایمیل تبلیغاتی

ارسال ایمیل تبلیغاتی

ارسال ایمیل تبلیغاتی در دنیای مجازی امروز با توجه به پیشرفت روز افزون سیستم های مجهز به نت جزو اصول کلی تبلیغات محسوب می شود. در دسترس بودن نت در اکثر مناطق ، استفاده عموم افراد جامعه از موبایل ها و تلفن های همراه هوشمند و یا استفاده و مکانیزه شدن بیشتر امور و انجام آن در بستر اینترنت باعث شده است تا بیشتر کسب و کارها دامنه فعالیت خود را در نت ادامه دهند .

کسب در آمد از ارسال ایمیل تبلیغاتی

کسب در آمد از ارسال ایمیل تبلیغاتی

برای مثال ممکن بود تا چند سال پیش تنها یک فروشگاه وجود فیزیکی داشته باشد تا بتوان از آن اقدام به خرید نمود و یا بعد از چند سال اکثر کسب و کار ها و برند ها با فعالیت در دنیای مجازی به دنبال جذب مشتری های این جامعه رو به رشد هم بودند اما امروز می توان گفت که هر کسب و کار و برندی را می توان در عرصه مجازی پیاده سازی نمود و با استفاده از ظرفیت  های بدون محدودیت آن اقدام به فعالیت و کسب درآمد کرد .

 زمانی که از ارسال ایمیل صحبت به میان می آید بی درنگ آن را تنها و در انحصار دنیای مجازی می دانیم و با ظرفیتهای آن اعم از عدم اعمال فیلتر در لغات و عدم محدودیت لغات و …. آشنا هستیم . حال تصور اینکه بتوان با ارسال ایمیل تبلیغاتی مشتریان و مصرف کنندگان زیادی را در دنیای بدون مرز نت داشت تا چقدر می تواند وسوسه برانگیز باشد . بگذارید تا درباره ویژگی های ارسال ایمیل تبلیغاتی مواردی را عنوان کنم :

ویژگی ارسال ایمیل تبلیغاتی :

  • ارزان بودن استفاده از ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • بدون محدودیت استفاده از کاراکترها
  • امکان اضافه نمودن تصویر به متن بدون الصاق آن
  • امکان استفاده از گروه های مختلف به عنوان گیرنده ایمیل تبلیغاتی با استفاده از بانک ایمیل
  • استفاده از سامانه ارسال EMAIL MARKETING و استفاده از دسترسی های آن
  • امکان استفاده از قالب ساز موجود در سامانه ارسال ایمیل

ارسال ایمیل تبلیغاتی که به نام ایمیل مارکتینگ در دنیا شناخته می شود به صورت حرفه ای توسط تمام شرکت ها و در ابعاد زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.می توان اهمیت و گستردگی آن را از سرویس ارسال ایمیل GOOGLE متوجه شد . استفاده از بسترها و ویژگی های موجود در ایمیل شاید در ابتدای امر مشخص نباشد ولی بگذارید تا مثال ساده ای برای شما داشته باشم :

ارسال ایمیل تبلیغاتی

ارسال ایمیل تبلیغاتی

شما در یک سایت خبری فعالیت می کنید.اگر بخواهید یک خبر را با ذکر نکات مهم نه با جزئیات ، به افراد مورد نظرتان بفرستید چقدر هزینه لازم است ؟ تعداد متن شما ضربدر تعداد گیرندگان شما ضربدر تعرفه ارسال پیامک

با یک حساب سرانگشتی ساده متوجه می شوید که هزینه بالایی خواهد بود .

اگر از ایمیل استفاده کنید چه ؟

عملا محدودیت کاراکتر برای متن ندارید ( هرچقدر دلتان خواست بنویسید ولی اضافه ننویسید ) به علاوه اینکه آدرس سایت خودتان را هم قرار دهید تا با کلیک بر روی آن آمار بازدیدهای سایتتان را هم افزایش دهید به علاوه اینکه عکس هم بفرستید . حال فکر می کنید چقدر می شود ؟

شاید در حدود  ۶۰ ریال !

حال شاید دلیل جهانی بودن ارسال تبلیغات با ایمیل را متوجه شوید . کمپانی گوگل اولین کمپانی بود که به قدرت ایمیل پی برد . شما برای تبلیغات خود از کدام راه استفاده می کنید ؟

1 دیدگاه

  1. احمد می‌گه:

    بسیار عالی، با توجه به سیر پیشرفت سیستم های متکی بر فناوری اطلاعات، ایمیل رسانه تبلیغاتی طلایی بازار امروز محسوب می شه…

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *